buy

buy

  • ۰
  • ۰

یادگیری ذهنی حر گتی نقش رابطه شدت وظیفه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 22 صفحه


قسمتی از متن .doc :

یادگیری ذهنی - حر کتی : نقش رابطه شدت وظیفه

خلاصه- اهداف مدل تنبام (2001)]مدل یک بعد اجتماعی- شناختنی اعمال قوه مشاهده شده و حد تحمل اعمال قوه ، کتابچه روانشناسی ورزش( صفحات 820-810 نیویورک )[ مدل ار تباط شدت تمرین - ذهن استفاده شده تا دو بررسی را طراحی وصورت دهد تا استراتژی های ذهنی افراد را در طی در گیری در دو وظیفه پرمتقاضی حرکتی وتاثیر رابطه به شدت وظیفه برکانون ذهنی ( یادگیری ذهنی – حر کتی)را بررسی نماید .

طراحی : یک طر ح آزمایشی به کار گر فته شده ، در صور تیکه طبقه بندیهای فکر ( مر تبط در مقابل غیر مرتبط) در طی سه مر حله یک وظیفه دست گیر( مطالعه 1)و در طی50% ،70%،90% حداکثر اکسیژن به کار گرفته در یک وظیفه دوچر خه سواری ( مطالعه 2 ) مر تبط با بررسی مر بع - چی غیر پارامتری شدند .

روشها – شرکت کنندگان مرد و زن در معرض حس افزاینده تلاش حرکت از طریق دو وظیفه خسته کننده قرار گرفتند : یک وظیفه دست گیر ایزومتری (تعداد = 35) و یک وظیفه دوچرخه سواری ثابت (تعداد = 13) . در طی هر وظیفه به شرکت کنندگان‌آموزش داده شد تا به صورت کلامی افکار فعلی خودشان را به صورت جملاتی، عباراتی یا کلماتی به طور مستمر در سرتاسر فرآیند آزمون بیان کنند. افکار گزارش شخصی شرکت کنندگان، در طی وظایف ثبت شدند و مدتی بعد طبقه بندی شدند تا الگوهای کانون ذهنی مرتبط و غیر مرتبط را نشان دهند.

نتایج : کانون ذهن، به صورت مسلطی، مرتبط بود، هنگامیکه شدت وظیفه، بالا بود. این یافته ها با مدل (2001) تینام ثابت هستند که ] مدل یک بعد اجتماعی – شناختنی اعمال قوه مشاهده شده و حد تحمل اعمال قوه است[ . کتابچه مدل روانشناسی ورزش رابطه بین شدت تمرین و تخصیص ذهن (یادگیری ذهنی - حرکتی) را مطرح می سازد که ذکر می کند که کلیدهای فیزیولوژیکی آستانه تلاش بر یادگیری ذهنی مسلط هستند.

نتیجه گیریها : در طی شرایط بار کار بالا و طول مدت طولانی، ذهن بر حسهای فیزیولوژیکی سختی متمرکز می شود که بر آگاهی مرکزی مسلط هستند. در این نکته، یک یادگیری ذهنی مرتبط تقریباً قطعی است.

مقدمه

تمایزی بین دو مقوله گسترده یادگیری ذهنی – حرکتی در ورزش، پیرامون ارتباط و عدم ارتباط بوسیله مورگان و پالاک (1977) روشن شد و از آن هنگام تصور حاکم در ربط این یادگیری شده است. ارتباط و عدم ارتباط (A/D ) ، استراتژیهای شناختنی را توصیف می کنند که حدی را خاطر نشان می سازند که ورزشکاران، توجه ذهنی خودشان را بر فیدبک حرکتی معطوف می دارند. همانطوریکه در ابتدا بوسیله مورگان و پالاک تعریف شد، ارتباط به عنوان یک سبک ذهنی داخلی در نظر گرفته شد که ورزشکاران دنبال می کنند تا ورودی حسی را ثبت نمایند و تلاش خودشان را مطابقاً، تطبیق نمایند. ارتباط به هر تفکری اشاره می کند که ذهن را از حسهای داخلی به سوی حسهای خارجی منحرف کننده انگیزه، منحرف می سازد.

اکثریت تحقیق با در نظرگیری استراتژیهای شناختنی در تمرین، تکیه بر ارتباط بین A/D و نوعی از متغیر مرتبط با وظیفه، مثل عملکرد و نسبت اعمال قوه (RPE) تکیه نموده است. برای اینکه اکثر بررسیهای تحقیقی در این حوزه، تکیه بر دوندگانی. نموده اند که در زمینه آموزش و رقابت آنها، مرتبط با سطوح بالای تلاش حرکتی و اعمال قوه هستند. به صورت خلاصه، ادبیات پیرامون A/D و حسهای حرکتی مثل محدودیتهای ذاتی در تفسیر نتایج بررسیهای قبلی را بررسی می کنیم که یک چارچوب تئوری را پیشنهاد می کند که مستلزم ارتباط حسی – حرکتی A/D است و دو بررسی را هدایت می کند تا فرضیه هائی را اثبات نمایند که از این تصور کلی ریشه می گیرند. با مورد خطاب قرار دادن مسئله ای که این حوزه بررسی تعریف و سنجش A/D را محدود می سازد، آغاز می کنیم.

موارد متدلو‍ژیکی – سنجش A/D ، ذاتاً مشکل است، زیرا «هدف بررسی (به عبارتی، بستگی ها» برای شرکت کننده داخلی است و مستقیماً برای دیگران قابل مشاهده نیست و زیرا شرکت کنندگام مشغول فعالیت حرکتی می شوند، هنگامیکه بستگیها رخ می دهند. محققین قبلی، روشهای سنجش متعددی را استفاده نموده اند تا استرات‍ژیهای شناختی به کار گرفته بوسیله تمرین کنندگان را مثل ارزشیابیهای قلم – کاغذ و بررسی ساختاری را ارزشیابی نمایند. تقریباً، این معیارها، پس از تمرین و مبتنی بر گزارش نقل شده، تعیین می شود. چامر (1986) معتقد بود که این شکل داده های شخصی، غیر واقعی است، زیرا آشفتگی قصدی دارند. چامر از تحقیق صورت پیرامون اثر استراتژیهای ذهنی در طی فعالیت حرکتی طرفداری نمود. جهت حصول این، جامر ضبط صوتهای کوچکی را به شرکت کنندگان داد و از آنها خواست همه چیز را که به ذهن آنها می آید در حالیکه در یک دوی ماراتون می دوند، بلند نقل نمایند این افکار متعاقباً به عنوان مرتبط یا غیر مرتبط طبق یک سیستم کدسازی دقیقی طبقه بندی شدند.

به صورت آزمایشی، دستیاران تحقیقی ، مطابقت 346/97 را در صورت کدسازی کلامی 30878 طبق این سیستم حاصل نمودند. همه ناهماهنگیهای کدسازی پس از بحث گسترده ای حل شدند. اگر چه این روش تأثیر بر هم ریختگی ناظر به گذشته را









سایر محصولات :
یادگیری ذهنی حر گتی نقش رابطه شدت وظیفه

یادگیری ذهنی حر گتی نقش...

تخقیق در مورد انتخاب رشته در کنکور دانشگاه 23 ص

تخقیق در مورد انتخاب رشته در...

دانلود تحقیق درباره استان تهران علوم انسانی_جغرافیا

دانلود تحقیق درباره استان تهران...

تحقیق در مورد مهارت های زندگی 14 ص

تحقیق در مورد مهارت های زندگی 14...

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر ..

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر .....

ورزش کودکان

ورزش کودکان...

تحقیق در مورد مهارت تصمیم گیری

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق درباره آلودگی هوا در کرج علوم انسانی_جغرافیا

دانلود تحقیق درباره آلودگی هوا در...

ورزش و فواید آن

ورزش و فواید آن...

دانلود تحقیق در مورد کارخانه صنعتی مینو» ..

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد مهارت آموزشی 12 ص

تحقیق در مورد مهارت آموزشی 12 ص...

تخقیق در مورد امیر خسرو دهلوی

تخقیق در مورد امیر خسرو دهلوی...

ورزش و سلامت

ورزش و سلامت...

تحقیق در مورد منابع انرژی تجدید ناپذیر

تحقیق در مورد منابع...

ورزش و فعالیت جسمانی

ورزش و فعالیت جسمانی...

دانلود کارآموزی در شهرداری مرکز شهرستان کرج ..

دانلود کارآموزی در شهرداری...

دانلود تحقیق درباره آفریقا علوم انسانی_جغرافیا

دانلود تحقیق درباره آفریقا...

تحقیق در مورد منابع انرژی تجدید ناپذیر 3ص

تحقیق در مورد...

تخقیق در مورد امام غزالی

تخقیق در مورد امام غزالی...

ورزش و سلامت 2

ورزش و سلامت 2...

تحقیق در مورد مقابله با ایدز در جوانان آمریکایی و اروپایی

تحقیق در مورد مقابله با...

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با پرسها و نحوه عملکرد آنها ..

دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با پرسها...

ورزش و ادیان

ورزش و ادیان...

شیر برقی سیستم ترمز ضد قفل

شیر برقی سیستم ترمز ضد قفل...

تحقیق در مورد معادله دیفرانسیل

تحقیق در مورد...

دانلود گزارش کار آموزی تعمیرات خودرو ..

دانلود گزارش کار آموزی تعمیرات...

ورزش معلولین جهان

ورزش معلولین جهان...

تحقیق در مورد مدرن متأخر

تحقیق در مورد...

تحقیق کامل ابزار و تجهیزات مورد نیاز در تعمیر ابگرمکن

تحقیق کامل ابزار و تجهیزات...

ورزش شنا

ورزش شنا...

تحقیق در مورد محمود فرشچیان

تحقیق در مورد محمود...

دانلود گزارش کارآموزی مخابرات مرکزی نیشابور ..

دانلود گزارش کارآموزی مخابرات...

ورزش

ورزش...

تخقیق در مورد اشعار ترکی فارسی شهریار

تخقیق در مورد اشعار ترکی...

تحقیق در مورد مارگزیدگی

تحقیق در مورد مارگزیدگی...

دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع شرکت تولیدی لوازم تزینی خودرو ..

دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع شرکت تولیدی...

ورزش در آب

ورزش در آب...

تحقیق در مورد ماده معدنی کلینوپتیلولیت

تحقیق در مورد ماده معدنی کلینوپتیلولیت...

تحقیق در مورد کشور آلمان

تحقیق در مورد کشور...

خانه داوودی مشهد +معماری
خاتم سازی
جوشکاری خال، شکاف و طرح
جایگاه ممتاز معماری اسلامی در هنر جهان
تعریف میدان
ضرر و شیوه های جبران آن در نظریه مسئولیت مدنی در حقوق ایران
روابط معلم و دانش آموز
پایان نامه دوپینگ و داروهای غیرمجاز ورزشی
رابطه مفهوم گناه و جرم
تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی
شستشوی پشم
رنگرزی بر روی پنبه
بررسی روشهای بهبود رنگرزی الیاف پنبه با رنگزاهای طبیعی
تفکیک قوا 14 ص
ضرر و شیوه های جبران آن در نظریه مسئولیت مدنی در حقوق ایران

کلمات کلیدی :طبقه بندی شدند یادگیری ذهنی ndash یادگیری ذهنی اعمال قوه شرکت کنندگان غیر مرتبط نقش رابطه رابطه شدت مسلط هستند ndash حرکتی ذهنی مرتبط وظیفه حرکتی مرتبط بررسی ارتباط ndash یادگیری
  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • mohamad kazemi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی